Annonser från BloggPartner

Father Ted

Hej alla läsare!

Måste tipsa om en utav mina favoritserier Father Ted.



Father Ted handlar om tre präster som bor tillsammans, Father Ted (Dermot Morgan), Father Dougal (Ardal O'Hanlon)  & Father Jack  (Frank Kelly) och Mrs Doyle (Pauline McLynn) bor också där. Father Dougle är lite trög och Father Jack är alkoholist och svär hela tiden. Humorn i serien är så rolig och jag skrattar nästan hela tiden. orden Feck, Arse och Drink hörs hela tiden och Father Ted försätterr sig själv i otroligt roliga situationer.

Det finns tre säsonger utav Father Ted tyvärr dog skådespelaren som spelade Father Ted efter att tredje säsongen var klar och fler säsonger kunde inte göras. Jag har alla tre på dvd och spenderade min helg med Tomas genom att kolla på nästan alla avsnitt.






Min utgåva utav serien:







Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Verkar rolig =)

2011-06-22 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0