Annonser från BloggPartner

Bride of Re-Animator

Hej alla läsare♥

''Originalet är bättre och jag tycker även att det saknades en del gore i denna''

 


Bride of Re-Animator: Dr West (Jeffrey Combs) fortsätter med sina makabra experiment i hopp om att väcka upp de döda. I den här delen har han bestämt sig för att bygga en tjej. Det hela blir väl inte så bra, eftersom han får både polisen och sin kamrat emot sig.

Dr Herbert West och hans gröna reagens är tillbaka! Den börjar blodigt och man får se det gröna serumet igen, vilket bådar gott för filmen. Jag gillar nattscenerna för att dem är riktigt mörkblåa och har en härlig ljusnyans som påminner lite om Dario Argentos filmer.

Jag gillar scenerna där Herbert West experimenterar genom att sätta ihop olika delar utav kroppen med varandra och sätta liv i dem, som fingerögat som sprang runt och var väldigt söt. Originalet är bättre och jag tycker även att det saknades en del gore i denna som den första var fylld med. Scenerna med the Bride är ganska roliga och därför landar filmen på en fyra.





Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar alla tre filmerna. Hoppas på en recension utav den sista oxå!

2011-06-02 @ 14:23:15
Postat av: Emma

Gillar humorn i filmerna=)

2011-06-02 @ 17:56:22
Postat av: Aficionadon

Har bara sett originalet, som var bra. Den här är dock ett måste för mig att se så snart som möjligt.

2011-06-02 @ 17:59:22
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0