Annonser från BloggPartner

Batman Beyond: The Return of the Joker

Hej alla läsare!

''Tillbakablicksscenen är sjukt snygg, lite smått obehaglig och jag ville bara se mer.''



Batman Beyond: Det är ingen lek när den största skurken av dem alla återkommer för att hota Batman, Bruce Wayne och hela Gotham. Den hala, och till synes odödliga Jokern är tillbaka och han åstadkommer som vanligt fullständig förödelse där han drar fram. Den nya Batman, Terry McCinnis, försöker komma åt Jokerns hemlighet: Vad hände egentligen natten då Bruce slogs mot Jokern för sista gången? När Bruce Wayne nästan dödas av en av Jokerns attacker bestämmer sig den nya Batman för att avlägga ett löfte till sin mentor: Att få bort Jokern för all framtid. Gör dig redo för ett oförglömligt action äventyr med otroliga avslöjanden i Batman in i framtiden: Jokerns återkomst.

Jag gillade den mörka stilen i filmen, som verkligen tilltalar mig som gillar mörkare sidor utav saker och den nya dräkten. Tillbakablicksscenen i Arkham är sjukt snygg, lite smått obehaglig och jag ville bara se mer. Jokern har alltid varit en utav favoritkaraktärerna i Batmanfilmerna och därför gillar jag den här extra mycket. Jokern är alltid galen med sitt onda skratt. Batman är även min favorithjälte och jag gillar verkligen dessa tecknade långfilmer.



Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Morrigan

Morrn morrn! Tänkte fråga, har någon vunnit Under Sängen än? :) Du brukar ju uppdatera en hel drös så ibland funderar jag på om jag har missat det.

2011-06-19 @ 08:17:51
URL: http://kaosteori.bloggplatsen.se
Postat av: Jakob

Tack, har man en film att se fram emot! =)

2011-06-19 @ 11:51:59
URL: http://jakobia.se
Postat av: Emma

gillade också den här. Mörk och bra så som det ska va' batman är grym

2011-06-19 @ 16:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0