Annonser från BloggPartner

Way of the dragon

Hej alla läsare!

''Fightingscenerna är riktigt bra och slutfighten mellan Bruce Lee och Chuck Norris är riktigt intressant att kolla på.''



Bruce Lee åker till Italien för att hjälpa en restaurangägare som blir utpressad av maffian, men efter att ha tagit saker i sina egna händer tar maffian hjälpt utav Colt (Chuck Norris) för att stoppa Bruce Lee och vinna restaurangen, vem ska vinna och vem är den bäste kamsportutövaren utav dem två?

Underbar film! Bruce Lee är grym och gillar man Martial Arts så ska man se den här filmen. Dialogen är roligt, speciellt om man ser den med engelskt tal som jag gjorde, men jag ska se den med originalspråket också. Fightingscenerna är riktigt bra och slutfighten mellan Bruce Lee och Chuck Norris är riktigt intressant att kolla på.

Miljön och klädvalet till karaktärerna på restaurangen passade in väldigt bra och filmen gjorde mig glad. Inledningen var rolig och jag tycker om Bruce Lees skådespel. Förutom Way of the dragon har jag sett Enter the dragon och jag ska definitivt skaffa en Bruce Lee samling som ska stå bredvid min UFC samling. Det jag gillade mest med filmen var kamsportsteknikerna, men jag rekommenderar den ändå till alla!








Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Micke

Bruce Lee! Jag har alla hans filmer på VHS, och tre olika dokumentärer om honom. Har du sett Dragon-The Bruce Lee Story från 1993?

2011-07-28 @ 00:08:49
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Tommy

Han var en gud på sin tid...tråkigt att han inte fick vara med oss lite längre!

Postat av: Aficionadon

Haha, gillar Bruce Lee gör hon också, eeeexcellent! Det här är en av hans bästa filmer. Min personliga favorit är Fist of Fury.

2011-07-31 @ 17:06:34
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Postat av: Emma

Sen jag började läsa din blogg har jag blivit ett stort fan utav MMA. tack för att du introducerade det för mig. Ska även kolla in Bruce Lee och hans filmer.

2011-07-31 @ 17:54:53
Postat av: Orb

Grym film helt klart!

Står att du är konstintresserad, så ta gärna en titt på min blogg om du har tråkigt!



http://illustreraddjavulskap.blogspot.com

2011-08-02 @ 23:05:37
URL: http://illustreraddjavulskap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0