Annonser från BloggPartner

Filmdrömmar

Hej alla läsare!♥

Hur har jag orkat hålla igång mina filmdrömmar?



Många har drömmar, men går inte efter dem vilket såklart är tråkigt, men jag förstår att man inte orkar och att många i sin omgivning försöker att trampa på drömmarna. Jag har en hel del personer omkring mig som inte alls tror på mina filmdrömmar och stämplar dem endast som just drömmar, men det ger mig bara extra motivation till att följa min passion. I onsdags fick jag besked om att jag har kommit in på en filmskola och det här är andra filmskolan som jag har kommit in på, så nej det här med film är nog inte bara en dröm, utan det känns som att jag kommer närmare och närmare det jag vill jobba med varje dag. Jag har återigen fått mycket nya ideér till filmmanus och jag har fått lusten till att skapa massor.

Varje gång jag öppnar en filmtidning så blir jag alltid lika inspirerad till att själv skriva och göra egna filmer. Jag vill att mitt namn ska finnas i filmtidningar och att människor ska kunna se och njuta av det jag gör. Jag vill visa att om man  har en dröm så ska man stå fast vid den och springa efter den tills man fångar den oavsett vad andra säger. Jag längtar tills hösten då jag ska börja på filmskolan där jag kommer få skriva manus varje dag och träna MMA på kvällarna.

Efter att jag har varit i Polen den här sommaren och köpt vax och andra grejer som man kan göra gore-effekter utav är det dags att spela in lite småtrailers till olika filmer och dags för mig att skapa ett helt nytt manus igen. Bland det som ska spelas in är:

- En mentalt störd clown.
- En man med ett behov utav att ha ett blodigt foster i en plastpåse.
- En Rape/Revenge film där en kille är den som ska hämnas (kommer förhoppningsvis spelas in nästa sommar)


 

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Du ska inte lyssna på de som säger att det bara är en dröm. Tänk så många hollywood människor som har fått höra det och ändå lyckas.

2011-07-02 @ 20:34:45
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vad kul att det går bra för dig! :)

Jag tycker det är svårt att hålla fast vid mina drömmar eftersom jag inte har någon som stöttar mig när det kommer till den saken, därför kändes det som om att alla mina chanser till att upp fylla mina drömmar försvann när jag tackade nej till filmgymnasiet..

Kämpa på och lycka till! Jag är övertygad om att det kommer gå vägen för dig! :)

2011-07-02 @ 20:43:45
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: althea

Åh men stort grattis till skolan! Kommer nog blir skitbra =)

2011-07-03 @ 15:03:23
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! Du kommer säkert att lyckas ;)

2011-07-03 @ 23:42:18
Postat av: Candy

Joo... angående permalänken till detta inlägg:



http://placebohoe.blogg.se/2011/july/tomas-bajsade-i-sangen-o.html



Are you serious? :P

2011-07-05 @ 20:41:59
URL: http://www.eye-candy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0