Annonser från BloggPartner

Tokyo Fist

Hej alla läsare!♥

''Filmen bli galnare samtidigt som karaktärerna blir det och det är riktigt härligt att följa.''


Tokyo Fist: Filmens narrativa struktur påminner mycket om ett ordinärt triangeldrama mellan en försäkringsagent, hans fru och en boxare. Ganska snart övergår handlingen till att behandla Shinya Tsukamotos favoritteman; ultravåld, förruttnelse, främlingskap och scener som innehåller mutering av den mänskliga kroppen.

Riktigt riktigt underhållande. Filmen var väldigt blå och jag gillade fotot väldigt mycket. Det mest intressanta var hur de tre karaktärerna förvandlades mer och mer till besatta och våldsamma människor. Filmer bli galnare samtidigt som karaktärerna blir det och det är riktigt härligt att följa.

Boxning och blod kan ju inte bli fel och jag gillade alla blodscener väldigt mycket. Jag gillade såklart alla boxningsscener också för dem var gjorda med glimten i ögat. Filmen är ganska skruvat, men det är det mesta som kommer från Asien så om ni gillar blodiga och konstiga filmer rekommenderar jag denna film väldigt mycket.





Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0