Annonser från BloggPartner

Till mina läsare!

Hej alla läsare!♥

''Varje gång någon vinner en film utav mig blir jag jätteglad''

 

 

Bilden togs för ett bra tag sedan så min filmsamling har blivit mycket större och hela får inte plats på en bild, men jag och min filmsamling tackar alla läsare.


Det är så roligt
att så många läsare vill vara med i mina tävlingar, deltar i frågor och diskussioner kring film och får mig att hela tiden vilja förbättra mina inlägg och hitta på nya saker att skriva om. Det gör även att jag vågar dela med mig mer utav mitt personliga liv, mina problem och tankar. Varje gång någon vinner en film utav mig blir jag jätteglad för då har jag gjort någon glad. Fortsätt med att vara aktiva i min blogg så lovar jag att fortsätta vara aktiv.


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Du gör det superbra! Alla vi läsare uppskattar dina inlägg och dina tävlingar! keep it up babe!

2011-07-08 @ 15:45:23
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hihi, självklart kommer jag att fortsätta vara aktiv här! Jag älskar din blogg och både den och du ger mig en väldigt stor vilja.

2011-07-09 @ 03:01:04
Postat av: Anonym

<3

2011-07-09 @ 17:51:53
Postat av: Angelica

åh underbara du!

2011-07-09 @ 20:16:24
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar din blogg. Dina foton, recensioner och allting är underbara!

2011-07-12 @ 12:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0