Annonser från BloggPartner

Mitt inlägg

Hej hej, nu när Sarah har varit i Polen så har jag (Tomas) lagt upp alla inlägg i hennes blogg, men just nu har dem tagit slut och hon tyckte att jag skulle skriva ett gästinlägg.


Så ja, vad ska jag skriva om då? Kanske kan ge lite tips på några animerade/tecknade filmer som jag har sett ganska nyligen, jag gillar animerat men det är kanske för att jag är ganska barnslig.

Rango: Den här såg jag igår och jag tyckte att den var väldigt rolig, och Johnny Depp är alltid bra. Det var coola miljöer och massa roliga karaktärer, det var en scen i början som var lite extra kul om man har sett Fear and Loathing in Las Vegas. Jag gav den 4/5.


Pank och Fågelfri: En gammal disney från 1947, det här är två historier, den första handlar om cirkusbjörnen Bongo som har tröttnat på cirkusen och vill leva i skogen som en fri björn. Den andra är om Musse, Kalle och Långben som köper några magiska bönor.

Jag brukade kolla ganska mycket på den här när jag var liten, är väl därför jag gillar den, om jag hade sett den för första gången idag hade jag kanske inte tyckt att den var lika bra, men det blir 4/5 på den här också!


Trassel: Den klassiska historien om Rapunzel i en lite modern version. Har alltid tyckt att gamla Disneyfilmer är bäst så visste inte riktigt hur den här skulle vara, men den var överraskande bra. Bra musik, bra animerat och roliga karaktärer så jag gav den 5/5.







Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0