Annonser från BloggPartner

Deadly Spawn

Hej alla läsare!♥



Deadly Spawn: En komet störtar. Det visar sig vara ett rymdmonster som tar sig till en familjs hus. Nere i källaren börjar den föröka sig och döda folk.


En film som innehåller ganska många underhållande och blodiga scener. Tyvärr var den ganska tråkig och seg på många ställen speciellt första halvan. Monstrena är ganska söta när dem simmar runt i blodet. Jag tycker även om utseendet på det vuxna monstret. Det finns mycket blod i filmen och närbilder på söndertuggade ansikten. Andra halvan är definitivt bättre och bjuder på en hel del gore-scener. Det som gör filmen bra är att den är rolig och underhållande, speciellt i andra halvan och det gör att den får en trea.




















300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: sarah

sv: (ursäktar för två veckors sent svar!!) ang Sucker PuncH:



Jag diggar filmen! Hade hört massa bra saker men nu efter har jag hört massa dåliga saker.. Jag tycker den var grym! Älskar filmer då tjejer har makt!



Fast jag fattade ändå inte riktigt slutet helt.. Men that's life! :)

2011-07-18 @ 16:05:41
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0