Annonser från BloggPartner

Dags för nästa inspelning

Hej alla läsare!

''Den här nya filmen kommer vara mycket råare och brutalare än Under sängen för nu känner jag mig mer redo att på riktigt fixa fram bra gore-scener.''



Igår bestämde jag mig för att jag ska spela in en scen från mitt nya manus, men från en annan kamera för att kolla hur det blir i redigeringen och om man kan föra över allting från det på youtube. Då vet jag ifall det är redigeringsprogrammets fel eller mina canon-filer som strular. Under Sängen är praktiskt taget klar förutom all musik så jag vill veta hur jag kan lösa mitt överföringsfel.

Till den nya inspelningen - Det kommer handla om en kille som är besatt utav en speciell sak och i första scenen behöver jag en kvinnlig skådespelerska och igår la jag ut en annons. Jag har redan fått 17 svar utav intresserade som vill vara med, vilket känns väldigt roligt. När jag och mamma kommer åka till Polen den här månaden ska vi handla mycket vax, blod, smink och allting som kommer att behövas till den scenen och framtida inspelningar. Den här nya filmen kommer vara mycket råare och brutalare än Under sängen för nu känner jag mig mer redo att på riktigt fixa fram bra gore-scener. Den scenen kommer nog ta ett par timmar att spela in och säkert lika länge med sminkningen innan. Inspelningen kommer ske i slutet av september.

Jag är faktiskt väldigt stolt över mina tre långfilmsmanus som jag har skrivit det senaste året, den första riktigt bra var Under Sängen. Jag tycker att det var riktigt roligt att spela in den och Dorothea som spelade huvudrollen gjorde ett fantastiskt jobb. Det är bara tråkigt att jag inte kan få över filmen på dvdskivor ännu eller visa filmen för er. En hel film kommer jag nog inte spela in det här året, men ska försöka samla ihop till en budget nästa vår/sommar.




300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

nej va kul! :D lycka till med den :D

vill verkligen se dina filmer!

2011-07-11 @ 19:20:50
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Angelica

nej va kul! :D lycka till med den :D

vill verkligen se dina filmer!

2011-07-11 @ 19:21:06
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: kicki

Hmm jadu bra fråga :) Beror ju som på om man ska vara en "bad girl" eller en "good girl" :)



Kanske Sarah "The horror misstres" Giercksky :D

2011-07-11 @ 22:11:08
URL: http://loeria.devote.se/
Postat av: Nocturnia

Jag ska också till Polen snart! Vart någonstans åker du till?

Vi ska till Warszawa och Krakow. Några tips på vad man kan hitta på där? :)

2011-07-12 @ 11:00:03
URL: http://nocturnia.blogg.se/
Postat av: Emma

Det låter spännande, vill också hålla på med film.

2011-07-12 @ 11:55:52
Postat av: Emilia

Vad roligt det låter! Jag längtar tills jag också för hållapå med film sådär! :3 Lycka till!

2011-07-12 @ 22:01:17
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0