Annonser från BloggPartner

Blood of heroes

Hej alla läsare!

''Vill väldigt gärna se fler filmer med Rutger Hauer för han är alltid grym i sina roller, speciellt i hans senaste Hobo with a shotgun!''



Blood of heroes: I en värld efter den stora katastrofen spelas en brutal sport som liknar amerikansk fotboll, fast med grymmare regler.

Under inledningen kändes miljön och kläderna väldigt Mad Max och jag blev väldigt orolig för jag gillar inte någon utav Mad Max filmerna, men den här filmen var bättre. Den var ganska blodig och rå på sina ställen och Rutger Hauer är lika awesome som vanligt. Storyn är inte särskilt komplicerad och det finns några luckor i filmen, men jag störde mig inte på det alls. Väldigt underhållande och bättre än de flesta liknande filmer som jag har sett. Vill väldigt gärna se fler filmer med Rutger Hauer för han är alltid grym i sina roller, speciellt i hans senaste Hobo with a shotgun!

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Aficionadon

Fan, den här känner jag ju knappt ens till, ser jävligt intressant ut.



Blind Fury, Surviving the Game och Liftaren är tre andra skitbra rullar med Rutger Hauer.

2011-07-05 @ 16:27:20
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0