Annonser från BloggPartner

Winter's bone

Hej alla läsare!

''Jag känner igen mig i temat att växa upp lite för fort då min pappa dog när  jag var 10''



En amfetaminlangare pantsätter sin familjs hus innan han lämnar dem i sticket. 17-åriga Ree Dolly beger sig ut i de kalla bergstrakterna på jakt efter sin försvunne far – men hur finner man svar när alla vägrar att prata? Tiden tickar på.

Jag såg fram emot att se den här på bio och gillade den. Jag gillade tempot i filmen, trots att det inte var så mycket action fanns intensiteten hela tiden. Utan intensiteten skulle filmen inte vara lika bra, men nu satt jag på spänn nästan igenom hela filmen.

Jag fastnade för historien och alla karaktärerna berörde mig. Jag brydde mig om vad som skulle hände dem och Jennifer Lawrence gjorde en väldigt bra insats som Ree. Jag känner igen mig i temat att växa upp lite för fort då min pappa dog när  jag var 10 och efter det fick jag mogna mycket fortare och ta hand om inte bara mig, utan min sörjande mamma också. Jag tycker också att miljöerna var väldigt fina och passande för den filmen.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0