Annonser från BloggPartner

The Tourist

Hej alla läsare!

''Jag tycker att den är helt okej, men jag hittar ingenting speciellt i filmen.''


Den amerikanske turisten Frank reser till Italien för att hela sitt brustna hjärta efter att ha blivit lämnad. Där träffar han Elise, en enastående kvinna vars plötsliga intåg i Franks liv inte sker utav en slump, vilket han snart lär märka då han blir utsatt för mordförsök.

The Tourist blev den första biofilmen för mig det här året. Det största problemet i den här filmen är att det inte finns någon stor kemi mellan Angelina Jolie och Johnny Depp och därför bryr man sig inte lika mycket. Den här filmen har verkligen blivit hypad och har därför blivit en besvikelse för många. Jag tycker att den är helt okej, men jag hittar ingenting speciellt i filmen. Den har inga häftiga eller snygga scener som man gärna vill se om och det är ingen film som jag har tänkt på efter att jag har sett den. Min mamma tyckte precis som jag och vi blev besvikna och tänkte typ '' jaha that's it?'' Dem spelar bra, men jag tycker ändå att dem borde ha valt någon annan skådis till Johnny Depps roll som kunde ha förbättrat kemin, för nu känns inte kärlekshistorian särskilt trovärdig. Filmen var underhållande för stunden och därför får den en svag trea.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0