Annonser från BloggPartner

The loved ones

Hej alla läsare!

''Hon hade absolut inga problem med att använda borren eller tvinga Brent att kissa i ett glas framför henne.''



Handling: En sjuttonåring vid namn Brent som fortfarande sörjer sin döde far som dog i en bilolycka för 6 månader sedan. Han tackar nej till att gå på skoldansen med Lola, den tystaste flickan i skolan, eftersom att han ska gå med sin flickvän Hollie. Lola klarar inte av att ha blivit nekad och därför kidnappar Lola och hennes pappa Brent. Brent vaknar upp i deras hem och inser att han måste slåss för sitt liv för att överleva det makabra ”firandet” de tänker ge honom.

Inatt såg jag och Tomas The loved ones, som jag har längtat efter i en vecka. Jag tycker att filmen börjar riktigt bra och man får bra bild utav hur Brent är, hans känslor och vad som pågår i hans liv. Jag fick sympati för Brent redan efter några minuter och den här sympatin stärktes hela tiden igenom filmen, vilket gjorde att jag verkligen ville att han skulle klara sig ur sin situation.

Lola är framställd riktigt bra, hon är verkligen sjuk i huvudet och jag fick rysningar utav hur bra spelad Lola är och hon njuter verkligen utav att tortera Brent. Hon hade absolut inga problem med att använda borren eller tvinga Brent att kissa i ett glas framför henne.Den var inte lika äcklig som jag trodde, men vissa scener var ändå obehagliga och min favoritscen var när Brent lyckades ta sig loss från en stol och musiken passade så bra in på det kaoset som utspelades i den scenen och jag fick ett lyckorus då. Fyran jag sätter nu är riktigt stark och efter en omtitt kan det nog bli en femma. Den bästa skräckfilmen som jag har sett hittills i år.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Jaha, så du har äntligen sett den. :) då kanske du inte har lust att ta med den på min filmkväll på fredag för att se den, men jag kanske kan få låna den i alla fall? :)

2011-01-09 @ 17:51:15
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Tora:)

Har varit dåligt med det :S Såg bara Chocolat för någon dag sen. Jag hade velat se den ett tag så det var kul^^

2011-01-09 @ 21:11:37
URL: http://bloodberrypie.blogg.se/
Postat av: Ina

Den här är sjuk och bra! :)

2011-01-09 @ 23:49:42
URL: http://imprint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0