Annonser från BloggPartner

Svar på frågestund

Hej alla läsare!

Nu är svaren uppe från min frågestund, kunde inte svara tidigare då jag var i Polen och det rörde omkring i min blogg en del.



Vilken saw film är bäst?
Svar: Enligt mig, Saw, Saw II, Saw V, Saw VI & Saw 3D.




















Hur ofta kollar du på film?

Svar: Försöker se 2-3 varje dag ;)

Vilka är dina absoluta hatfilmer?

Svar: Det har blivit några stycken som Grotesque, Braveheart, Alla Ulli Lommelfilmer, Mulberry Street, Nightmare Man, Hit & Run, The Tattooist och några fler.

Hur går det med din film som du spelar in?
Svar: Det går bra, det var en scen som vi fick skjuta upp pågrundutav platsproblem, men den ska spelas in nu i slutet utav januari. Sen ska jag redigera och sedan är den klar.


En bild från min film ''Under sängen''



De fem bästa filmerna som du har sett den här månaden?

Svar: Black Swan, Murder in the first, Rashomon, Rear Window & The loved ones.

Hur träffades du och din pojkvän? Vad brukar ni göra när ni är med varandra?

Svar: Vi började prata på Helgon.se och efter att ha pratat ett tag så träffades vi eftersom vi bodde ganska nära varandra. Vi brukar mest kolla på film, äta massa god mat, mysa med varandra och ha det väldigt kul tillsammans!

Hur ofta har du och din pojkvän sex? ^^
Svar: Vi ses inte varje dag, men ungefär 2-4 gånger i veckan ungefär.

Har du någon favoritskiva/ låt av placebo? om, varför? och hur får den dig att känna? :)
Svar: Ja Special Needs är min favoritlåt. Texten berör mig väldigt mycket och jag får rysningar varje gång jag hör den. Men jag gillar alla andra låtar också, men just den är väldigt speciell.

Om du träffade brian molko, vad skulle du säga/göra?
Svar: Jag skulle berätta om hur deras musik har påverkat mig, säkert be om en autograf haha! Kanske lyssna på deras låtar med dem :)

Vilken musik lyssnar du mest på? Andra band? :)

Svar: Rammstein, Papa Roach, System of a down & Katy Perry.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0