Annonser från BloggPartner

Superbad

Hej alla läsare!

''Det jag även gillar är att det märks hur stark vänskapen mellan Seth & Michael är och det skapar ännu större sympati för båda karaktärerna.''



Seth och Evan går sista året på high school. Snart är det avslutning och de kommer att skiljas åt. Separationsångest, desperation över att förlora oskulden samt försök att få tag på sprit till en fest leder till en kväll de sent kommer att glömma.

Den här var riktigt rolig. Jag är en person som kollar mest på skräckfilmer och har väldigt svårt för att hitta komedier som jag faktiskt tycker är roliga och ofta får inte komedierna mer än 2-3 i betyg, så att sätta en fyra eller femma för mig på en komedi är väldigt ovant. Jag tycker att karaktärerna i den här filmen är väldigt roliga och jag bryr mig om dem. Jag skrattade många gånger under filmen och skådespelarna var riktigt bra som Jonah Hill, Michael Cera, Emma Stone, Seth Rogan och några fler. Det jag även gillar är att det märks hur stark vänskapen mellan Seth & Michael är och det skapar ännu större sympati för båda karaktärerna.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Den här filmen är väldigt skön och en av mina favoritkomedier. :)

2011-01-27 @ 08:07:14
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Zandra

Haha ja den är så jävla kul :) Jonah hill är en av mina favorit skådespelare :)

2011-01-27 @ 13:18:51
URL: http://zandravonhelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0