Annonser från BloggPartner

Sublime

Hej alla läsare!

''Det fanns inte heller någonting som var särskilt snyggt filmat och slutscenen berör mig inte alls.''



Tom Cavanagh spelar en man som genomgår en till synes mindre operation i denna övernaturliga medicinska thriller som blandar psykologiska rysningar med pulshöjande terror. Men när komplikationer uppstår som hotar George Grieves sinnestilstånd och liv i detta kusliga sjukhus, inser han att han är fångad på en dödlig avdelning. Nu måste han lösa mysteriet bakom morden som sker på denna spöklika plats... innan det är för sent.

Den här filmen är så tråkig. Jag får inte alls någon sympati för huvudkaraktären och jag blir aldrig så engagerad i filmen att jag kan sätta mig in i hans situation. En rekommenderad trea för mig enligt filmtipset, men nej det här var riktigt dåligt. Det fanns inte heller någonting som var särskilt snyggt filmat och slutscenen berör mig inte alls. När en film inte har någonting bra att erbjuda, eller ens har en enda snygg eller bra scen så förtjänar den knappt en etta, men den får en etta ändå.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Men fy. Jag tror att jag laddade ner den där filmen någon dag för ett tag sen. Du brukar oftast ge högre betyg än jag så om du ger en etta måste det vara riktigt uselt. Men ja, får se vad jag tycker om den. Har i alla fall inte slösat några pengar på den om också jag tycker att den är dålig. :)

2011-01-19 @ 18:23:08
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Emma

Jag har velat se denna. men är tveksam efter din recension :/

2011-01-20 @ 10:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0