Annonser från BloggPartner

Min polska dagbok: Dag 2

Hej alla läsare!

''Jag vill bara gråta varje dag jag är där och att vara där i nästan två veckor fungerar psykiskt ganska dåligt på mig.''



Lördagen 18/12 spenderades främst med massor utav filmtittande. Jag fick låna massor med film utav Tomas och det var främst dem jag såg under dag nummer två i Polen. Jag har ett speciellt ställe där jag alltid sitter och kollar på film när jag är i Polen och det är på morfars soffa. Just lördagen var en ganska lugn dag och det hände inte så mycket förutom att jag och mamma åkte till köpcentret Silesia för lite shopping. Jag började redan nu få ångest över att vara i Polen igen för jag mår aldrig särskilt bra när jag åker dit. Jag vill bara gråta varje dag jag är där och att vara där i nästan två veckor fungerar psykiskt ganska dåligt på mig.

Filmer jag såg under lördagen: Death Race, Ocean's Twelve, Dumplings & The Illusionist.

Mitt lilla hem i Polen.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: jonas

inte må bra,,inte bra vännen..kram..

2011-01-09 @ 13:57:49
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/
Postat av: Vicky

Får man fråga varför du mår dåligt av att vara där?

2011-01-09 @ 16:03:06
Postat av: Candy

Hur kommer det sig att du inte mår bra av att vara där? Några speciella minnen som väcks till liv, tristess, eller är det någonting annat? Tur att du har alla filmer i alla fall. :)

2011-01-09 @ 17:43:58
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Placebohoe

Vicky: Min mormor och morfar bor i en lägenhe med bara två rum så man får aldrig vara i fred och dessutom så bråkar min mamma, mormor och morfar 24/7 när vi är där och det får ju mig inte att må bättre + att det alltid trashtalkas om mig att jag inte gör något, hur tjock jag är, hur fult mitt hår är osv och jag har inget internet så jag kan inte kontakta någon och skriva ut om jag mår dåligt där, därför gillar jag inte att vara där :/

2011-01-09 @ 17:48:46
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Candy

Det låter jättejobbigt. Tycker det är så himla dåligt när ens familj säger sådana saker om en. Och när det dessutom är på liten yta blir det ju ännu påtagligare.



Men du! Du är jättefin och du har supersnyggt hår, och du är INTE tjock. Bara för man inte är supersmal så är man ju inte tjock, jag tycker du har fin kropp i alla fall och jag är avundsjuk på att din mage är plattare än min. ><



Du kan alltid sms:a mig om hur du mår ifall du känner för det. Jag kan sms:a ganska billigt till Polen så jag kan alltid svara. :)

2011-01-09 @ 18:15:17
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Emma

Tråkigt att du mår så dåligt där :( hur ofta är du där?

2011-01-09 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0