Annonser från BloggPartner

Attack of the giant leeches

Hej alla läsare!

''Jag brukar gilla monsterfilmen, men det fanns ingenting bra i den här filmen.''




Attack of the giant leeches: I ett träsk utanför en liten by ser en jägare ett odjur som han skjuter, det försvinner sedan ner under vattnet. När han sedan berättar för sina vänner om vad som har hänt, så tror de inte på honom. Inte ens när en svartsjuk make hävdar att något i träsket dödade hans fru och hennes älskare så tror någon på det. Något finns där ute, men vad?

Det här är versionen från 1959. Jag brukar gilla monsterfilmen, men det fanns ingenting bra i den här filmen. Filmens stora tema handlar om blodiglar, men dem är ju knappt med i filmen alls vilket är jättetråkigt, för dem såg ganska snygga ut för att vara gjorda på den tiden. Dialogen är jättetråkig, jag brydde mig verkligen inte om vad någon sa i filmen, som tur var behövde jag bara genomlida 62 minuter innan den tog slut. Siodhandlingarna är inte intressanta heller och den dåligt filmad. Slutet är väldigt klyschigt och typiskt. Det finns en nyinspelning utav denna och jag undrar om den en är värd att titta på?

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA den här är så dålig! Re-maken också.

2011-01-25 @ 12:02:46
Postat av: Aficionadon

Den låter åtminstone lovande om man bara läser titeln :)

2011-01-25 @ 17:46:35
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0