Annonser från BloggPartner

Them!

Hej alla läsare!

''Jag gillade verkligen jättemyrornas utseenden och dem var grymt bra gjorda.''



Them!: I ett ökenområde, där jättestora myror, utvecklats efter en atombombsexplosion 1949, har några människor försvunnit och dödats. Polisen får hjälp av vetenskaplig expertis för att försöka förgöra myrorna. Filmen är i övrigt känd för den mycket misslyckade svenska titeln.

Jag gillade verkligen jättemyrornas utseenden och dem var grymt bra gjorda. Storyn är även bra, det som är negativt med såna här filmer är att dem rätt snabbt kan bli väldigt löjliga, men jag tycker inte att den här blev det. Det finns många bra scener och en som jag gillar väldigt mycket är när man får se riktigt små myror och någon förklarar massor med saker kring myrorna och varför dem beter sig som de gör. Det här är en utav de bästa monsterfilmerna som jag har sett och snart har jag den i min filmsamling.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Den här filmen är så awesome!!!

2011-02-12 @ 15:52:23
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Emma

tack för tipset! :)

2011-02-13 @ 13:53:46
Postat av: Aficionadon

Kul att du tog mitt tips och såg filmen! Visst var den härlig :) Är nästan dags för en omtitt för egen del. Tarantula får du inte glömma heller.

2011-02-14 @ 12:22:38
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0