Annonser från BloggPartner

The Carriers

Hej alla läsare!

''Skitdåliga skräckscener, fotot är inte snygg och det finns ingenting bra med filmen alls.''




Carriers: Fyra vänner flyr från en epedemi men inser snart att de själva är mycket farligare än alla virus och måste kämpa för sina liv och kämpa mot varandra för att överleva.

Riktigt tråkig film. Första halvan utav filmen är i stort sett händelselös och lusten att se klart filmen är inte stor vid det laget. Filmen kommer inte med något nytt eller ens något intressant. Skitdåliga skräckscener, fotot är inte snygg och det finns ingenting bra med filmen alls.

Karaktärerna var tråkiga och jag brydde mig inte om den alls, jag ville bara att alla skulle dö så snart som möjligt så att filmen kunde ta slut. Handlingen är jättetråkig och man kan hitta den här handlingen i minst 20-30 andra skräckfilmer som behandlar liknande teman. Ni vet att jag sällan ger ettor och att jag sällan klagar såhär mycket på en film, men den här är riktigt usel och filmtipsets rekommendation var en trea för mig.
Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Millan

Svar: Jag bor i Karlskoga, en liten stad i nedre delen av värmland :)

Vi ska flytta för att mina föräldrar vill ha mer fritid osv.. Jag är inte riktigt säker på själv faktiskt...

2011-02-17 @ 21:22:19
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker handlingen i den filmen låter precis som The Crazies från 70 och 2010 talet, eller vad de nu heter. Jag som har denna filmen på min önskelista hos discshop, nu vill jag plocka bort den men kan inte. För av någon konstig anledning så måste jag ändå se den när den kommer ner till ett rimligt pris.

2011-02-18 @ 10:56:14
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Emma

Har velat se den här ett bra tag, men inte längre.

2011-02-19 @ 11:04:42
Postat av: Anonym

Riktigt dålig film. The Crazies är mycket bättre och de handlar om ungefär samma sak.

2011-02-21 @ 14:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0