Annonser från BloggPartner

Never back down

Hej alla läsare!

''Den är lite förutsägbar, men jag gillar hur filmen är uppbyggd.''



Jake Tyler har flyttat in i en ny stad och börjar i en ny skola, Kort därpå hamnar han i tvång in i ett kickboxningbråk där han blir förnedrat nerslagen. Efter att hans familj och vänner blivit hotade söker han upp en fighting-veteran för att träna upp sin kropp och hjärna, för att en sista gång i en martial-arttävling hämnas på mästaren Ryan McCarty.

Om man inte gillar MMA så kanske man inte kommer tycka om filmen lika som om man skulle ha gjort annars. Jag gillar såklart MMA eftersom att jag tränar det. Nu var det ett tag sedan jag såg filmen känns det som, men jag gillar fightingscenerna och jag får sympati för karaktärerna. Den är lite förutsägbar, men jag gillar hur filmen är uppbyggd. Jag tycker att skådespelarna gjorde ett bra jobb och det enda som fattas är ett snyggt foto och intressanta kameravinklar. Filmen är inte särskilt djup eller väldigt originell, men det behöver inte alla filmer vara för att bli sedda som bra. Jag vill gärna se fler filmer som tacklar MMA-teman, så om ni vet några är det bara att kommentera.


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tävlar ut ett valfritt Iphone skal på min blogg=)

Ifall du vill va med=)

http://www.lovemercury.se/?p=2393

2011-02-20 @ 18:11:54
URL: http://www.lovemercury.se/?p=2393
Postat av: Millan

Svar: Det ska vara en tre minuter lång film om någon som ska nå sitt mål men får hinder på vägen, typ, till första delen av ett ansökningsprov :)

2011-02-20 @ 18:18:33
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Emma

Den här är bra!

2011-02-20 @ 22:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0