Annonser från BloggPartner

Alla hjärtans dag present

Hej alla läsare!

''Jag hittade paketet på min säng för några dagar sedan och det var mycket snygga underkläder i paketet.''



Min mamma är så söt. Hon gillar att köpa presenter till mig och detta är hennes alla hjärtans dag present från henne till mig. Jag hittade paketet på min säng för några dagar sedan och det var mycket snygga underkläder i paketet. Jag är så dålig på att visa vilka presenter jag får, så jag ska bli bättre på det. Så snart blir mer bilder på presenter som jag har fått utav underbara vänner & min pojkvän.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Sött. ^^ Du ska få en present av mig också! Det är till Alla Hjärtans Dag så jag ska försöka lämna över den till dig innan den 14:e. :) Vad gör du imorgon? Jacob går i skolan då nämligen & jag kommer bara att vara hemma hod honom & tråka, så tänkte att det kunde vara ett bra tillfälle att träffa dig. :) typ efter lunchtid om du kan & orkar!

2011-02-09 @ 13:52:25
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Emma

Jättesött! Vilken gullig mamma du har :)

2011-02-10 @ 12:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0