Annonser från BloggPartner

Tips: Kidnapped

Hej alla läsare!

''Andra halvan utav filmen ska vara ganska extrem och ganska jobbig att kolla på, vilket gör mig väldigt nyfiken på filmen.''


Nu har jag återigen rotat runt bland olika sidor för att hitta äckliga och jobbiga filmer och en film som jag har läst väldigt mycket om är Secuestrados (Kidnapped). Andra halvan utav filmen ska vara ganska extrem och ganska jobbig att kolla på, vilket gör mig väldigt nyfiken på filmen. Jag ska inte köpa fler filmer förrän det nya året så nästa år ska jag köpa denna och se den!


Handling: Jaime och Marta är ett medelålders par med en tonårsdotter vid namn Isa. Familjen är på väg att flytta in i ett stort, nytt hus. Marta vill samla sin familj för att fira med middag. Isa har egna planer. Hon vill gå ut med sin pojkvän. Jaime är fast mellan de två. Allas kväll förstörs dock när ett gäng med maskerade busar besöker deras hem.


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0