Annonser från BloggPartner

Revenge: A Love story

Hej alla läsare!

''En väldigt tragisk historia som överraskar hela tiden''

.

Revenge: A Love Story: Rättsväsendet fasar för dissekeraren . en seriemördare vars modus operandi består av att mörda polismän och utföra dödliga kejsarsnitt på deras gravida fruar. Väl anhållen visar sig stadens skräck vara Chan Wing och förhöret med honom demaskerar ett komplicerat nät av intriger. Vem är egentligen skyldig?

En väldigt tragisk historia som överraskar hela tiden. Jag var så säker på hur Wings karaktär var och hur han sedan skulle reagera, men ju mer man fick veta så ändrade jag syn på honom totalt. Väldigt bra uppbyggd och precis äcklig på rätt ställen.

Slutet är väldigt bra också. På senare tid har jag blivit ganska fascinerad över filmer och texter som tar upp gravida kvinnor och folk som vill stjäla deras foster, jag har själv skrivit en sådan text och manus. Jag gillar utvecklingen utav filmen och jag gillar just den här genren väldigt mycket.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0