Annonser från BloggPartner

Gott nytt ar!

Hej alla lasare!

Gott nytt ar, Happy New Year & Szczesliwego nowego roku!



Det har varit ett riktigt bra ar for mig. Jag ar i Polen och vissa bokstaver fattas, men jag hoppas att ni forstar vad jag skriver anda. Det har varit roligt att blogga det har aret och nasta ar ska bloggen bli minst lika bra. Jag hoppas att ni alla far ett bra nyar.

Jag brukar aldrig ha nyarsloften, men i ar ska jag ha ett och det ar att jag ska bli en battre fighter.


Gjorde jag nagonting vettigt det har aret? Jag fick mycket gjort. Jag borjade med MMA och med filmskolan. Jag deltog i S/W matcher och tog mig anda till final. Jag skriver pa ett riktigt bra manus, jag har blivit battre kompis med mina kusiner fran Polen och det kanns som att jag har fatt battre kontroll over mitt liv. Nasta ar hoppas jag pa att fa kora min forsta shootfightingmatch, bli klar med mitt manus och gora massor med annat jag vill hinna med.






300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jag

Så söt :)

2012-01-02 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0