Annonser från BloggPartner

Day of the animals

Hej alla läsare!

''Relationerna mellan karaktärerna hade gärna fått utvecklats ännu mer''



Day of the animals: Ozonlagret blir tunnare och tunnare, vilket verkar medföra att alla djur på en viss höjd över havet löper amok och attackerar människor. Ett gäng fotvandrare blir offer för djurens vrede.

Efter att ha sett Grizzly, blev jag väldigt intresserad utav att se Day of the animals som jag hittade på sci-fi mässan för 50 kronor. Leslie Nielsen spelar en ganska intressant roll och lyfter filmen. Naturbilderna i filmen är väldigt fina, men jag hade gärna velat se mer utav djuren och känna ett ännu större hot från dem. Relationerna mellan karaktärerna hade gärna fått utvecklats ännu mer och ännu mera spänning hade gjort filmen mycket bättre.

Filmen blev bättre under andra halvan och det är den som räddar filmen ifrån en tvåa. Jag tycker att filmen lyfter fram en bra poäng och det är hur många som väljer att strunta i hur miljön påverkas utav saker vi gör och att det en dag kommer slå tillbaka på oss.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0