Annonser från BloggPartner

Bästa filmerna under 2011

Hej alla läsare!

Nu listar jag alla filmer som fick en femma utav mig det här året.



Något som är ovanligt är att jag har gett en komedifilm en femma i betyg och det är få komedifilmer som har fott toppbetyg utav mig. Jag hittade även några härliga skräckfilmer i år och även en hel mängd andra filmer som förtjänar att få extra uppmärksamhet. Jag har recenserat dem flesta utav filmerna som är listade.

Black Swan




The Cove
Fantastic Planet
Dekalog 1
I Saw the Devil
127 hours
Treevenge
Never sleep again: The Elm street legacy
Way of the dragon
Harry Potter and the deathly Hallows part 2
Staplerfahrer Klaus
A Serbian film
Hobo with a shotgun
Sucker Punch
It's Complicated
Micmacs

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag såg också A Serbian Film i år, och jag tyckte ärligt inta att den var så extrem och hemsk som alla påstod...

2011-12-28 @ 15:23:07
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: DadadaBatman

Sucker Punch en femma? Hmmz :/

2011-12-28 @ 19:17:48
Postat av: Anonym

DadadaBatman: Ja? Alla far val tycka som de vill utan att bli sedda ner pa, finns sakert filmer som du har gett en femma som jag tycker ar skit, men jag tycker inte att det ar nagot konstigt med det anda. (ar i Polen darfor jag inte kan skriva ut vissa boksatver)

2011-12-29 @ 12:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0