Annonser från BloggPartner

Alla mina tävlingar under 2011

Hej alla läsare!

Jag har haft en del tävlingar under 2011 och dessa har varit priserna:

Halloween re-make
Poster tävling där vinnaren valde Sucker Punch postern
Suspiria
The Last house on the left original
Tokyo Gore Police
Mumien Drakkejsarens grav
Corpse Bride
Bird with the Crystal Plumage
Jack Brooks Monster Slayer
The Quiet earth
Mum & Dad
Gleaming the Cube aka Skate or die
Death Race 2000
Plague Town
Julklapp: Buffy säsong 1, Last house on the left original och Bird with the crystal plumage.


Jag kommer fortsätta med ännu fler filmtävlingar under 2012, så missa inte dem! Den första tävlingen ligger uppe redan nu där du kan vinna en box med alla Harry Potter filmer! Jag vill gärna att ni skriver ner vilka filmer, boxar och serier ni skulle vilja vinna så kan jag se vad jag kan göra för att försöka få fram just det som ni vill vinna.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ricky (The Movie Dungeon)

Hejsan! Snart får The Movie Dungeon en systerblogg som enbart kommer att handla om skräckfilm.

Läs gärna mer om detta på min blogg.



Gott nytt år önskar

/ Ricky



ps. Har länkat till dig i det inlägget.

2011-12-30 @ 15:20:28
URL: http://themoviedungeon.blogg.se/
Postat av: Ricky (Lola's Basement)

Kul att du gillade namnet. Det är även namnet på ett av alla mina bandprojekt.

Nu går det förresten att gå in på bloggen. Finns dock inga inlägg än, men en hyffsat schysst header med "lånad" bild från filmen.

2011-12-30 @ 19:15:46
URL: http://lolasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0