Annonser från BloggPartner

A bucket of blood

Hej alla läsare!

A Bucket of blood: Walter Paisley är en kypare som har drömmar om att bli en konstnär, en skulptör närmare bestämt. Men hans försök att göra en avbild av sin stora kärlek går inte allt för lysande, så hans lycka blir gjord när han ska hjälpa värdinnans katt ut ur vägen. Av misstag så tar han ihjäl katten och med hjälp av den skapar hans sitt första konstverk som blir en stor succe.

Det är tråkigt när en intressant film faller på att den är så tafflig filmad och gjord som just A bucket of blood är. Dvd-utgåvan som jag har utav den här filmen har riktigt dålig bildkvalité och jag vet inte om filmen verkligen var filmad så eller om det har blivit något knäpp med min utgåva för den ser riktigt ful ut. Manuset är bra och huvudrollen spelas väldigt bra. Jag följde gärna hans resa och det hände någonting hela tiden då filmen bara är 66 minuter blir den inte tråkig. Jag hade gärna sett den här filmen i färg för jag tror att den skulle kunna funka mycket bättre då.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: samikorpela

Ska man verkligen kommentera med svart text på svart bakgrund. Ser inte alls vad jag skriver...



Tänkte i alla fall tacka för filmtipset. Den låter intressant och möjligtvis värd att se.

2012-01-05 @ 14:36:19
URL: http://samikorpela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0