Annonser från BloggPartner

Nytt kapitel i mitt liv börjar imorgon

Hej alla läsare!

''Jag kommer gå i skolan på dagarna och träna MMA tre gånger i veckan''



Imorgon börjar jag min manusutbildning och kommer hålla på med att skriva manus varje dag. Det ska bli riktigt spännande och jag hoppas att jag kommer trivas där. Jag ska nog ta med kameran och fota lite imorgon också. Det känns som en ny start i mitt liv och det ska bli kul att se vart det leder till. Jag kommer gå i skolan på dagarna och träna MMA tre gånger i veckan, så jag kommer ha ganska fullt upp.

Idag ska jag bara förbereda mig inför imorgon och koppla av med några filmer. Jag ska nog även beställa lite nya filmer, vilka jag ska köpa det vet jag inte än, men har kikat på några skräckfilmer som jag har hittat till riktigt bra priser som House of Wax originalet & The Horde. Det är även riktigt kul att se att så många är med i Plague Town tävlingen och jag hoppas att det bara blir fler och fler för varje tävling.

Jag kan svara på en läsarfråga som jag fick. Hur gör du för att vara så bekväm i din kropp?

Svar: Jag är mer bekväm i min kropp nu än för något år sen då jag vägde 10 kilo mindre som min normalvikt och jag har verkligen tänkt igenom många olika saker under lång tid. Jag har först och främst fått bearbeta min hjärna och ändra mitt tankesätt. Jag har också insett själv att min kropp är fin och att jag ska vara stolt över den.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Henrik_

Får väl säga som Sean Banan ... Rooompa :)

2011-08-28 @ 17:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0