Annonser från BloggPartner

Tävling: Favoritfilm

Hej alla läsare!♥

Ta chansen och var med i en filmtävling där man kan vinna film!



Jag har lagt till en extra tävling där man kan vinna film. Man ska svara på några frågor för att vara med och självklart ange sin mejladress.

1. Vilken är din favoritfilm och varför är den det?

2. Har ni fått några bra filmtips från min blogg och namnge gärna någon film ni har sett efter att ni har läst om den i min blogg.

Jag kommer lotta ut en vinnare som kommer att få välja mellan några filmer och som även kommer att få några extra priser förutom en film (som har med film att göra), så var gärna med! Ni får gärna berätta om tävlingen i eran blogg, men det är inget måste. Tävlingen kommer avslutas 26/8. Det gör inget ifall ni inte har en blogg allt jag behöver är eran mejladress.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Henrik_

Har ingen riktig motivering, men jag säger ändå min favorit, Clockwork Orange. :)

2011-08-05 @ 19:07:26
Postat av: Emilia

1. Min favoritfilm är Watchmen. Jag älskar allt med den! Den lite dunkla tonen fotot har och trotts detta alla färger som skiner igenom, den lite sarkastiska humor som finns i vissa karaktärer och sorgen och olyckan som existerar där samtidigt. Alla skådespelare gör sina roller i stor sätt perfekt och alla dräkter och kostymer. Självklart historian också, det djupa ämnet som den faktiskt tar upp och hur djup den egentligen är när man väl kommit under ytan. Den är helt enkelt perfekt!



2. Självklart har jag det! Hade det inte varit för att jag läst din blogg hade jag aldrig sett The Loved Ones, en film som jag kommit att gilla väääälidigt mycket.

2011-08-05 @ 19:52:08
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: kicki

terror on elm street (alla filmer)-

börja att vilja se mera av denna underbara person



friday the 13th (alla filmer )-

Jag såg alla filmer om och om igen. och jag blev aldrig less. Jag började att digga mannen i hockymasken.



Evil dead-

(1-3) Ash..vad säger man.. han är en legend.



hellraiser-

(första filmen) Leker man med hans låda så kommer han.. han är pappa till att folk ska ha ont med sina krokar.



Bad taste-

Älskar den charmen dom har lagt in i denna underbara splatter film.



Demons-

instända på en biograf med en massa demoner.. och dom kan bli en bara att bli petade på.. Oooo me likes it..



Grotesque- första gången man nästan känner lite smärta när han klipper av bröstvårtorna.. ajajaj



Freddy vs Jason- två älsklings personer i en film.. jag visste knappt men man skulle hålla på ;)



The Fog(1980 av John Carpenter med Jamie Lee Curtis)- Jävla vad rädd man var för dimman efter man såg denna ( var ganska liten när jag såg denna)



Child's play-

Den har sin charm.. bra sätt att få folk att leka med dockor ;)



dolls-

Första skräckfilmen man såg och än idag får jag rysningar av porslinsdockor.



Aftermath-



efter att se denna film vill jag bli bränd till pulver om jag dör och kommer till hans jobb...



Dom du gav tips om som fick mig att se dom var..



I Spit on your grave

Insidious

Mirrors 2

Vampire girl vs Frankenstein girl

2011-08-06 @ 10:15:46
URL: http://loeria.devote.se/
Postat av: sophie

Mina favoritfilmer är (kan inte välja bra en) är Scream-filmerna för att jag såg den 2a i ordningen först som 6-7-åring och blev vettskrämd och trodde att ghostface skulle komma och mörda min familj och jag var rädd för att se andra skräckfilmer.. några år senare såg jag den igen och då förstod jag att det var mer än bara död, det är humor och det är bra karaktärer, iaf i de två första :P och då började jag se fler skärckfilmer också och det blev min favoritgenre inom filmer.



Jag har läst din blogg i kanske en månad nu och jag har fått så många filmtips att jag har skrivit ner en lista på alla filmer som jag vill se, haha. Jag tror den första filmen jag såg, efter att du skrev om den var "Mother's Day". Det var första gången jag var inne på din bloigg då och jag ville ha nån film att se på kvällen :P Har väl sett några fler sen som du har skrivit om men jag kommer inte på någon mer just nu.. men som sagt har jag en lista över såna filmer jag vill se, och hälften av den listan har filmer som jag läst om på din blogg!

2011-08-06 @ 17:20:13
Postat av: Erika

1. Min favoritfilm är Pirates of the Caribbena! Därför att Johnny Depp gör en så klockren roll såklart, men också för att filmen har allt som en grym film borde ha, och för att filmen kan passa i de mesta genres!



2. Jag hittade din blogg häromdagen, har snokat igenom dina gamla arkiv men har inte tittat på någon av de du skrivit om än! Dock så har du öppnat mitt sinne för en helt annat genre än vad jag brukar titta på :)



Länkar till din blogg om tävlingen också ;)

2011-08-07 @ 19:07:35
URL: http://eerikalarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

1. Supersugen är en favorit, brukar gilla de flesta komedierna. Superhjältar är också bra då är Batman favoriten.



2. Jag brukar nog se de flesta filmerna du skriver om ;P

2011-08-09 @ 15:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0