Annonser från BloggPartner

Positiva saker i mitt liv

Hej alla läsare!

De senaste månaderna har jag försökt att tänka på allting som är positivt i mitt liv och som får mig att må bra. Därför vill jag dela med mig utav min lista till er.


Det finns alltid positiva saker i sitt liv oavsett hur små dem kan verka för andra, så betyder dem mycket för en själv. Man kan prova med att fokusera på just dem positiva sakerna som finns och se om man kan utveckla dem för att kunna må ännu bättre. Det har funkat för mig det här året och år 2011 har varit ett bra år för mig.

* Jag började på MMA. Jag hade pratat om det hela december och i januari bevisade jag att det inte bara var snack utan jag tog tag i att anmäla mig och fann en ny passion i livet. Jag har ju tillochmed vågat ställa upp i S/W tävlingar.

Jag har redan två vinster i S/W vilket är 2 mer än jag trodde jag skulle ha för en nybörjare.



* Jag filmade klart min film. Jag antar att ni kan förstå hur mycket det betydde för mig att ha gjort klart en film och fullfölja alla scener, repliker och effekter som jag hade tänkt mig. Att det mesta gick smidigt och utan problem var riktigt roligt och visade på att jag är bra på organisera och regissera.



* Jag började umgås med mina kusiner i Polen mer. Dem har alltid varit trevligt, men jag har alltid trott att dem inte har gillat mig, men jag hade fel.

* Jag kom in på Manuspiloterna och skolan börjar 29/8. Ni kan ju tänka er hur glad jag är över att få skriva manus varje dag. Jag är redan full utav tankar och manus så jag ska försöka tillföra någonting helt annat till skolan.

* Jag firade mitt första år med Tomas. Mitt första år med Tomas var underbart och det hoppas jag att det andra också blir!



* Jag har inte haft ett enda återfall när det gäller min ätstörning som jag hade. Det är riktigt stort för mig att knappt ha ägnat så mycket tid åt att tänka negativa saker om min kropp eller tänka på att inte äta.



* Jag har ägnat mer tid åt mina tjejkompisar och vågat komma dem närmare utan att tro att dem bara vill mig illa, utan jag vet att dem faktiskt bryr sig om mig.


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Det är bra att fokusera på det positiva i sitt liv ibland. :) Själv brukar jag försöka skriva ner positiva saker som hänt varje vecka. På sistone har jag inte gjort det så ofta, men normalt ska jag göra det varje vecka.



Fin klänning du har på sista bilden! :)

2011-08-11 @ 20:59:40
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Angelica

åh gud så underbart att höra! :D grattis till skolan och ett år med pojkvännen din! :D underbart inlägg :)

2011-08-11 @ 22:57:48
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-08-12 @ 11:21:21
Postat av: Emilia

Vad glad jag blir! Det är så kul att läsaom när det går bra för folk! ^-^

2011-08-12 @ 11:57:11
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0