Annonser från BloggPartner

Polen 2011: Dag 6 - Måndag

Hej alla läsare!

''Medan vi väntade på bion gick vi till foodcourten för att äta på KFC, MUMS!''



Ännu en ny vecka hade börjat och jag och mamma funderade på vad vi skulle göra. Vi hade ingenting speciellt inplanerat så vi bestämde oss för att åka till köpcentret Silesia och gå på bio. När vi kom till köpcentret gick vi direkt till bion för att se vad vi skulle köpa biljetter till. Hangover 2 valde vi trots att mamma inte sett ettan ännu, men jag berättade ganska mycket om första filmen innan vi såg uppföljaren. Medan vi väntade på bion gick vi till foodcourten för att äta på KFC, MUMS!

Efter att jag hade fyllt min mage så var det dags att handla lite godis inför bion och lite nachos med salsasås och en cola. Nachos på bio är riktigt gott, iaf dem som dem har i Polen. Efter att jag och mamma hade sett Hangover 2 var det dags att åka hem till mormor och morfar igen. När vi kom hem kollade på mormor på en dokumentär om hajar så vi satte oss ner och kollade med henne. Jag och mormor pratade även ganska mycket om hajar eftersom att det intresserar mig väldigt mycket.

Filmer jag hann se: Carlito's Way och Hangover 2.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0