Annonser från BloggPartner

Polen 2011: Dag 4 - Lördag del 1

Hej alla läsare!

''Jag åt kött med pommes frites, massa sallad som jag plockade ihop helt själv och cola.''



Jag har bestämt mig för att dela upp dag 4 i två delar för att det hända rätt så mycket den dagen. Dagens planer var att först åka till mammas kompis som har två barn för att fira att hennes yngste son fyller fem år. Mammas kompis Asia kom och hämtade oss vid 13.00 och då satt hennes två barn, Patryk och Dominik i bilen och vi alla fem åkte till en grillbar för att äta en god middag. Jag åt kött med pommes frites, massa sallad som jag plockade ihop helt själv och cola. Det är Dominik som är på bilden till vänster. Han satt och lekte lite i lekhörnan på restaurangen innan vi beställde maten. Maten var väldigt god, speciellt salladen var grymt god.

Efter att vi hade ätit på restaurangen åkte vi hem till Asia och barnen för att prata och leka med barnen. Dominik öppnade sina presenter och han fick choklad från oss och två spel till sitt PSP, Batman lego och något annat som jag inte kommer ihåg namnet på. Han blev väldigt glad och började spela på en gång. Efter en stund kom deras barnvakt Agnieszka och då spelade vi alla olika spel. Vi började med monopol fast i Cars-version. Sen spelade vi något med pirayor och till sist vanligt monopol. När kvällen började närma sig ringde min kusin Magda och sa att dem skulle ut och festa ikväll och undrade om jag ville följa med och det ville jag, så vid 20.00 åkte vi hem till mormor och morfar så att jag kunde byta om och göra mig iordning.



300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Sötis du är! <3

2011-08-01 @ 12:54:31
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Emilia

Lego Batman <3 Det bästa lego spelet jag spelat :3 hej nörd

2011-08-03 @ 16:35:18
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0