Annonser från BloggPartner

Fright Night 3D

Hej alla läsare!

''Originalet är faktiskt den bästa vampyrfilmen som jag har sett''



Den 14 oktober har Fright Night re-maken biopremiär i 3D. Originalet är faktiskt den bästa vampyrfilmen som jag har sett och enligt mig behövs inte en re-make, men vad vet jag den kanske är sevärd ändå? Jag vet inte hur dem ska kunna skriva in bättre karaktärer än Evil Ed, han är en utav de bästa filmkaraktärer som har funnits i en film.

Vad har ni för tankar kring denna vampyr-remake?


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Tycker originalet är rätt kul och stundtals lite obehaglig. Men är inte särskilt sugen på remaken. Dessutom tror jag inte kan göra Ed som i originalet!

2011-08-02 @ 08:15:16
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Micke

En annan bra vampyrfilm är Near Dark, har du sett den? Den svenska titeln är Natten Har Sitt Pris.

2011-08-02 @ 10:10:21
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Anonym

Jag gillar fright night jätte mycket. Har du sett våan? Jag ska ändå se remaken trots att jag tror att den inte kommer vara lika bra som första

2011-08-02 @ 12:35:59
Postat av: Aficionadon

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!



Fright Night är en riktigt jävla bra film, underhållande som få andra vampyrrullar. En remake på den, som inte ens blev en stor hit, känns jävligt smaklöst.

2011-08-03 @ 17:47:49
URL: http://aficionadon.blogg.se/
Postat av: Emma

Tror den här kanske kan bli bra :)

2011-08-04 @ 14:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0