Annonser från BloggPartner

Chromeskull: Laid to rest 2

Hej alla läsare!

Snart kan man se Chromeskull: Laid to rest 2.



Jag tyckte att första filmen var helt okej, men den här ser ganska bra ut faktiskt och jag längtar efter att få se den. Jag kommer inte ihåg ifall jag har recenserat första filmen eller inte, men ifall jag inte har gjort det så ska jag göra det snart. Bland andra så medverkar Danielle Harris och Brian Austin Green.

Handling: Chromeskull återvänder efter att knappt undgått döden och är tillbaka för att avsluta det han påbörjade och skapar en ny väg av terror och förstörelse.

Era tankar kring denna uppföljare?


Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Har inte sett originalet, men kan inte låta bli att se att det verkar som om Danielle Harris fastnat i skräckfilmsträsket för gott. Eller så kanske hon aldrig kommit ur det till att börja med. Hon är även med i den nya remaken av "Texas Chainsaw Massacre".

2011-08-05 @ 10:28:47
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Aficionadon

Adrig hört talas om denna, men ser helt klart intressant ut. Danielle Harris är ju för övrigt helt jävla underbar!

2011-08-05 @ 18:11:35
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0