Annonser från BloggPartner

The Adjustment Bureau

Hej alla läsare!

''Det var väldigt spännande med alla dörrar och man visste aldrig riktigt vad nästa dörr skulle leda till.''



The Adjustment Bureau:
En man får en glimt av den framtid som Ödet har planerat för honom och inser att han vill något helt annat. För att uppnå det måste han jaga den enda kvinna han någonsin älskat över, under och på gatorna i New York. På randen till att vinna en plats i den amerikanska senaten möter den ambitiöse politikern David Norris den vackra balettdansösen Elise Sellas - en kvinna olik någon annan han någonsin träffat. Men just då han inser att han börjat falla för henne inleder en samling mystiska män en konspiration i syfte att hålla dem två isär.

Jag såg den här på bio med Tomas och blev positivt överraskad. Väldigt intressant story, som bara blev bättre ju längre in i filmen man kom. Kemin finns mellan Matt Damon och Emily Blunt och man lider med deras kärlek. Väldigt snygg filmad och bra skådespelat. Det var väldigt spännande med alla dörrar och man visste aldrig riktigt vad nästa dörr skulle leda till. Många liknar den här med Inception, den är lite lik men ändå inte. Jag tycker att den här filmen sticker ut ur mängden och ser den gärna igen snart. Det enda som drog ner betyget en aning var slutet som gjorde mig lite besviken och kändes lite mesigt.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Millan

Svar: jag lämnade aldrig tillbaks den så nu har jag en fein skuld och tills på måndag på mig att se den ^-^

2011-04-01 @ 16:07:56
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: by ylva - foto, film & musik

Skulle inte du kunna ha någon tävling? :) Där man kan vinna filmer! En riktig tävling, inte en utlottning :p

2011-04-01 @ 16:25:36
URL: http://byyllvaa.blogg.se/
Postat av: AnA

Jag vill se den här på bio snart, hoppas jag kan göra det i helgen. Jag tycker att Matt damon e en bra skådis och ser typ allting me honom. Kan inte du göra ett inlägg där du listar några utav dina favoritskådisar, skulle vara så interesant!

2011-04-06 @ 23:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0