Annonser från BloggPartner

Snabb uppdatering

Hej alla läsare!

Vad ska då Sarah göra idag?



Det jag har hunnit med idag är att ha kollat på Hereafter och lagat väldigt god wok. Woken bestod utav tjocka risnudlar, kycklingbitar, ägg, soya, sötsursås & ostronsås, hade tyvärr inga grönsaker. Idag beställde jag även min biljett till Sucker Punch som jag ska se på fredag och jag längtar jättemycket! Vilka utav mina läsare ska se den på fredag eller i helgen? Jag kommer se den i Kista och inte i stan. Ska ni kanske se en annan film på bio i helgen?

Det jag ska göra idag är att träna två pass MMA, en tjejträning och sen den vanliga kvällsträningen. Jag är väldifgt redo för hårdträning och för att bli riktigt riktigt svettig haha! Jag älskar att svettas under träningarna för då känns det verkligen som att man har kört på hårt och överlevt den hårda träningen. Det ska bli kul att se vad vi ska träna på idag. Jag kommer nog komma hem vid 23.00 och då kanske jag ska se en film efter att ha duschat och stoppat i mig någonting. Jag ska nog också hinna med att blogga lite också så att ni har att läsa lite till kvällen/natten! Jag har ganska många nya filmer att se så jag vet ännu inte vilken det blir, men någon skräckfilm blir det nog.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag hoppas kunna se sucker punch på fredag men det skulle innebära en timmes bussresa ensam mitt i natten och det vill jag inte just nu... Men det blir säkert värt det!

2011-04-06 @ 18:53:25
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Angelica

härligt! :)

2011-04-06 @ 23:08:34
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0