Annonser från BloggPartner

Pom Poko

Hej alla läsare!♥

''Jag skrattade väldigt många gånger och filmen fick mig på väldigt bra humör.''



Pom Poko: Ett samhälle av magiska formförändrande tvättbjörnar kämpar för att rädda sin hemskog från exploatering genom att förvandla sig till olika saker och ge igen mot människorna, tyvärr går det inte som de har tänkt sig och det blir bara värre.

Väldigt söt animé och jag är så glad över att jag hittade den här för bara 33 kronor i en videobutik. Alla djuren är så söta och komedin finns igenom hela filmen. Jag skrattade väldigt många gånger och filmen fick mig på väldigt bra humör. Det jag gillar mest är alla ansiktsuttryck som är så söta och när djuren förvandlas till olika saker. Jag tycker om filmens stil och allting som händer.

Några andra roliga scener var varje gång djuren använde sina pungar för att förvandla den till olika saker och jag kunde inte sluta skratta när jag såg det. Den når inte riktigt upp till en femma, men en stark fyra får den sålänge.

GLÖM INTE ATT VARA MED I MIN FILMTÄVLING DÄR DU KAN VINNA EN FILM HÄR

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Kul anime. Du rätt i att pungscenerna var roliga. 33 spänn är jättelite, jag hoppas att jag kan hitta den billigt på nätet någonstans. Vill göra min animehylla mycket större har bara 10-12 filmer där just nu.

2011-04-12 @ 22:53:34
Postat av: kicki

Då får man hoppas att nån röstar :) Tagit mig i kragen och gjort reklam ;D

2011-04-13 @ 11:23:18
URL: http://loeria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0