Annonser från BloggPartner

Nude Nuns with big guns

Hej alla läsare!

''Den här var faktiskt lika dålig som jag trodde att den skulle vara.''



Nude Nuns with big guns: Produktionsbolaget bakom sensationella Run! Bitch Run! är tillbaka med ännu en störtskön Grindhouse-thriller. Gör dig redo att bli frälst av sexiga nunnor, grisiga knuttar, ultravåld och tunga oneliners. Syster Sarah ska avlägga sina kyskhetslöften, när hon istället blir hjärntvättad, drogad och våldtagen av sina korrupta andliga ledare. Nära att dö av en överdos får hon ett meddelande direkt från himlen, med befallning att hämnas. Med Guds vilja och en arsenal av stora vapen påbörjar hon domedagen för svinen som förstört hennes liv.

Den här var faktiskt lika dålig som jag trodde att den skulle vara. Hela filmen är jättetråkig och jag hittade inte en enda bra scen faktiskt, eller jo det var en kille som fick snoppen avskjuten och sen höll han i den och det var väl lite halvkul. Inte ens hämndscenerna var något att hurra för tyvärr. Särskilt rå eller brutal är den inte, då var Run Bitch Run mycket brutalare, men minst lika usel den med. Visst fotot ska vara grindhouseaktigt, men jag stör mig på det ändå. Dialogen var inte särskilt bra och jag brydde mig inte alls om någon utav karaktärerna, en stor gäspning får den här filmen.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

MEN RUN BITCH RUN E JU BRA SARAAAAAAH! :(

2011-04-28 @ 00:04:55
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

första videobloggen någonsin!

vågar man visa sig igen?! ^^

2011-04-28 @ 01:11:27
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

den här är dålig. Håller meed dig ingenting är bra, ångrar att jag såg filmen.

2011-04-28 @ 12:13:58
Postat av: Marielle

Haha, undrar om det ens går natt göra en fin film med den titeln. :D

2011-04-28 @ 12:58:58
URL: http://jungeljerta.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0