Annonser från BloggPartner

My soul to take

Hej alla läsare!♥

''Hade dem använt riktigt blod i alla scener i stället för det fula datablodet hade filmen kanske fått en stark etta.''



My soul to take: En seriemördare återvänder till sin hemstad, för att förfölja sju barn som alla fyller år på den dag som han förmodas ha dött på.

Jag var totalt oengagerad i filmen för att den var så himla tråkig. Fy vad tråkig den var, ibland försökte jag sätta mig in i filmen och ge den en chans, men jag tappade intresset lika fort. Det fanns ingenting bra med filmen och storyn var tråkig.

Jag blev inte alls wowad av slutet och allt datablod var fult. Mordscenerna var inte heller speciellt kreativa och jag gäspade mig igenom dem. Hade dem använt riktigt blod i alla scener i stället för det fula datablodet hade filmen kanske fått en stark etta. Jag bara satt och tänkte på hur besviken jag var och att trailern jag hade sett innan var totalt missledande. Wes Craven brukar ju regissera bra filmer, men denna lyckades han inte alls med och jag hoppas att jag slipper se fler ettor från honom.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Insidious var så jävla bra. Du kommer att älska den!!!!

2011-04-25 @ 00:22:02
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ååh, nice ^^ Hoppas du tycker om den!

2011-04-25 @ 10:39:09
URL: http://psellen.blogspot.com
Postat av: Anonym

dålig film.

2011-04-25 @ 17:10:29
Postat av: Aficionadon

Oh, fucking word. Hatar när filmer använder CGI-blod. Så jävla värdelöst.

2011-04-26 @ 04:01:54
URL: http://aficionadon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0