Annonser från BloggPartner

Masters of horror BAW

Hej alla läsare!

Tredje säsong utav Masters of horror? Ja tack!



Jag har sett båda säsongerna utav Masters of horror och tycker att den första är mycket bättre. Det har länge ryktats om att det skulle komma en tredje säsong med många grymma regissörer, men tyvärr har det inte hänt något sen dess. Jag tycker att det skulle vara tråkigt ifall idén med tredje säsongen helt lades ner. Vad tycker ni om Masters of horror?

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Jag har inte hunnit se klart första säsongen ens, haha. Fast det några bra på andra säsongen? Är den värd att köpa? :S Kan ju betala bra om det finns något bra men om inte så får jag väl försöka köpa den bara för att ha komplett hemma.. fast då ska det vara billigt!

2011-04-20 @ 23:31:38
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Tommy

Tyvärr så kommer det inte bli någon tredje säsong av Masters :( Detta på grund av allt för dåliga tittar siffror för de två första säsongerna. När även de efterföljande serierna Masters of Sci-Fi och Fear Itself floppade så slogs den sista spiken i kistan. Seriens skapare har gått vidare och startade serien Post Mortem with Mick Garris istället. En intervju serie där han pratar med känds profiler inom skräckfilm.

2011-04-21 @ 02:55:53
URL: http://www.filmparadiset.se
Postat av: Anonym

Jag håller med! Första säsongen var bra och flera avsnitt var mkt bra som Jenifer (Dario Argento är en favorit) medan andra säsongen var en besvikelse. Synd att det inte blir en tredje.

2011-04-21 @ 16:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0