Annonser från BloggPartner

Hereafter

Hej alla läsare!

''Jag tycker även att alla tre personer möttes alltför sent''



Hereafter: Historien om tre personer som på olika sätt blir påminda om sin dödlighet. George är en arbetarkille som har en särskild förmåga att komma i kontakt med livet efter detta. I en helt annan världsdel genomlever den franska journalisten Marie, en nära- döden- upplevelse som gör att hon får ett helt annat perspektiv på tillvaron. Och när Marcus, en skolpojke från London, förlorar den person som står honom närmast, söker han desperat efter svar och en mening. Var och en på jakt efter sanningen kommer deras vägar att korsas, och för alltid förändras genom vad de tror kan, eller måste, existera i livet efter detta.

Det fanns bitar som var väldigt bra och bitar som var mindre bra. Det jag tycker var bäst med filmen är alla intressanta scener med Matt Damon, när han läser av folk och pratar med dem döda, men det som var lite tråkigare var scenerna med den franska kvinnan. Jag tycker även att alla tre personer möttes alltför sent och det skulle ha varit spännande att se mer utav det som hände mellan alla dem om dem hade träffats tidigare. Jag har sett några filmer utav Clint Eastwood nu och detta är nog den svagaste hittills.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Jag måste bara säga fy tusan vad du inspirerar mig! Varje gång jag läser något av dina inlägg vill jag bara sätta mig i något hör och bra skapa, måla ett par träd eller bara skriva allt som finns på hjärtat. Du är så ärlig och för mig är det en riktigt stor inspirations källa. Bara genom att läsa din blogg har jag blivit lita säkrare med mig själv. Fortsätt dom du gör <3 (Cheesy kommentar, men vartenda ord är sant!)

2011-04-14 @ 17:13:37
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Vet du vart man kan få tag på snygga skräckfilmsposters?

2011-04-14 @ 17:51:25
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Emilia

svar: Fortsätt så länge du bara orkar! Jag kommer alltid läsa din fina blogg ^-^

2011-04-14 @ 21:46:24
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0