Annonser från BloggPartner

Filmer i Mars

Hej alla läsare!♥

Antal filmer jag såg i Mars: 54


Zatoichi . Alive . Inside Job . Road Kill . Blood and bone . Rollerball . In love with the dead . Gangs of New York . Kallt Byte 3 . Exit through the gift shop . Satan's little helper . Thinner . The Graduate . Diktatorn . Horror of Dracula . When Harry met Sally . The Princess Bride . The Last Exorcism . Rare Exports Inc . Rare Exports The official safety . Dvärgar har också varit små . The Invincible Iron Man . Frenzy . Fat Albert . The Soldier . Garden State . Atonement . Blue Valentine . I want Candy . Killers . Capzife of lifeboat . Return of lifeboat . The Skeleton dance . Skogspsykopaterna . City of lost children . Let Me in . Doomsday . Slackers . Sorority boys . Mannen med oxpiskan . Kaspar Hauser . Balladen om Bruno S . The Reef . I am number four . Shadow of the vampire . Primal . Blodets tron . Barton Fink . I spit on your grave re-make . The Adjustment Bureau . Pom Poko .

Filmer jag har sett förut som jag såg igen:
Phenomena & Stay Alive





Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Är "Frenzy" Hitchcock-filmen? Vad tyckte du om den? Jag minns den som en bortglömd liten pärla.

2011-04-02 @ 10:28:04
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vill också hinna se så mycket filmer! Jag hann se 10-12 stycken om jag minns rätt, bara skräckfilmer heh ;)

2011-04-06 @ 11:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0