Annonser från BloggPartner

April fool's day 1986

Hej alla läsare!♥

''Den här är inte lika grafisk som filmer i denna subgenre är''

 


April fool's day: Muffy bjuder hem sina vänner till sitt föräldrahem på en glesbebodd ö. På färjan urartar en lek till att en arbetare skadas. Väl framme börjar saker hända. Någon vill förstöra för dem och de försvinner en efter en.

Filmen har en ganska  mysig stämning som är typsik för såna här slasher-filmer. Tyvärr visste jag redan twisten innan jag såg filmen, så jag blev inte jättechockad, men jag gillade ändå slutet. Den här är inte lika grafisk som filmer i denna subgenre är vilket var lite tråkigt. Skådespeleriet var helt okej och jag irriterade mig inte särskilt mycket på ungdomarna. Jag har inte sett re-maken ännu och är faktiskt inte så sugen på det, vad tycker ni andra som har sett re-maken?

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Vad kul att du sett den. :) Har den nerladdad, ska nog se den någon kväll snart! :D

2011-04-04 @ 22:47:07
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: AnA

Remaken är inte bra alls, se den INTE!

2011-04-06 @ 23:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0