Annonser från BloggPartner

Underbara dagar

Hej alla läsare!

Tomas åkte precis hemifrån mig efter att ha varit här sedan lördags. Jag saknar honom redan och hoppas på att jag blir frisk så att jag kan träffa honom igen snart. Han har varit jättesnäll som har tagit hand om mig medan jag har varit sjuk. Vad har vi hunnit göra?




- Kollat på 11 filmer tillsammans, Killer Klowns from outer Space - Cry-baby - Fantomen på Operan - Livet är underbart - Blow up - Tooth and Nail - Fingerprints - Fright Night - Reservoir dogs - Mulberry Street - Singin' in the rain.
- Ätit två stora påsar med Nachos.
- Ätit två chokladkakor var.
- Hur många gånger vi hade sex kommer jag inte ihåg kanske 5-6 gånger.
- Tomas lånade 24 filmer från min filmsamling.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Raimestine ära wesome! alltid kul att höra vad folk lyssnar på! :)

2010-09-09 @ 21:09:53
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0