Annonser från BloggPartner

Sarah & Tomas svarar

Hej alla läsare!

Nu svarar jag och Tomas på de frågar vi fick in från er läsare.



1. När ska ni gifta er och skaffa barn? ;)

S: Haha lite tidigt nu iaf :P

T: Samma svar :P

2. Hur träffades ni? :)


S: Helgon

T: Helgon

3. Hur var eran första ''dejt'' haha! =)

S: Vi var båda väldigt blyga och sa knappt någonting på tågresan till Sollentuna inna vi gick hem till Tomas, men den var bra och mysig ändå :)

T: förutom att vi båda var blyga och inte sa så mkt så var det bra :D

4. Har ni samma filmsmak?

S: Ja ganska lika och han verkar gilla de flesta utav skräckfilmerna som jag visar ^^

T: Oftast har vi ju samma filmsmak, fast Sarah tycker om lite konstiga filmer haha ;P

5. Lysnnar Tomas också på Placebo? :D Åh vad jag hade velat se dom nu i september när dom spelar i london... Tänkte åka dit med några vänner men har inte råd och de gillar inte Placebo lika mycket som mig, så man vill ju inte stå där själv haha.

Ni två verkar passa jättebra ihop! kan tänka mig att det är en fin kille som gör dig glad :)


S: Nej :P

T: nej jag brukar inte lyssna på placebo :P

6. Låt oss fantisera. Det är eran bröllops dag, men hur ser bröllopet ut? Kommer det vara ett tema eller bara ett vanligt traditionellt bröllop. Hur ska tårtan se ut och hur ska du som brud se ut?

S: Jag har aldrig varit en sådan tjej som har drömt om sitt bröllop och att planera ett bröllop verkar bara jobbigt och inte kul, men nått som jag har tänkt på är att det skulle vara kul med ett filmtema haha och Winona Ryders röda bröllopsklänning från Beetlejuice skulle jag gärna ha på mig då.

T: vore kul om det var lite udda :P



Andra frågor som har ställts till mig som jag inte hunnit svara på än


1. Den läskigaste skräckfilmen du sett??????? jag har tittat på skräckfilmer men blivit mest besviken, jag blir inte alls så uppskrämd som jag "vill" bli. Så ge tips på en skräckis som man blir uppskrämd av! :D


Svar: Den film som gör mig mest rädd har alltid varit Halloween originalet. Jag såg den för första gången när jag var 6 år och känslan från den filmen har stannat kvar och finns där varje gång jag ser den.

2. Istället för läskigaste skräckfilm tänker jag fråga om den läskigaste stunden i ditt liv?
Du och jag har ju pratat mycket om allt möjligt, men kan inte minnas att du sagt något om de läskigare stun derna i ditt liv :P


Svar: Den läskigaste stunden eller perioden blir det var från och med då jag fick reda på att pappa var sjuk tills han dog.

3. Jag har två frågor...
Först och främst; Vad tycker du och Boondock Saints?


Svar: En väldigt bra film, men det var längesedan jag såg den och jag måste se den igen för att kunna göra en bra recension utav den på bloggen.

4.Och sen; Hur är din relation med din mamma? Läste det om hur hon sagt "att du var tjock" och det var då du började banta, hur är det mellan er nu?


Svar: Vi bråkar ibland och hon påpekar ofta vad hon tycker om min kropp och så har det var ända sedan jag var 12 år och jag vet inte om det någonsin kommer bli bättre på den punkten, men förutom det så är det bra mellan oss.

5. Jag vet att Placebo är ditt favoritband, men.. Finns det någon låt med dem som du inte gillar överhudutaget, och vilken isåfall?

Svar: Nej faktiskt inte, jag gillar precis alla och det är ett utav skälen till att de är mitt favoritband.

6. Har du Monster Legacy Collection Gift set?
Och om du har det, vad tycker du om dem?


Svar: Nej jag har inte hela stora boxen utan jag har alla monster-boxar fast separat, men jag gillar mina boxar väldigt mycket, fast det skulle vara grymt att ha den stora boxen som innehåller alla såklart.

7. Jag vet att du gillar Rammstein! Favoritlåt med dem?


Svar: Mann gegen Mann är nog min favoritlåt och Rosenrot är mitt favoritalbum!.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0