Annonser från BloggPartner

Phantom of the Opera

Hej alla läsare!

Den tragiska historien om det musikaliska geniet som gömmer sig i källaren på Paris Operahus, och som förälskar sig i den unga, vackra sångerskan Christine och gör allt för att göra henne lycklig och för att sedan få henne för sig själv.

Jag fick rysningar när den första svart-vita scenen förvandlades till dåtid och färg och när musiken satte igång, det var riktigt vackert. Jag trodde inte att den här filmen skulle vara så bra som den var och det bevisar bara att man inte alls ska ha några förväntningar på film. Gerard Butler spelar Fantomen och jag kände inte igen honom förrän han tog av sig masken, trots att jag visste att det var han som spelade den rollen innan jag såg filmen. Jag har sett tre andra versioner utav samma historia och denna är den bästa som jag har sett hittills. Sångerna och fotot är defintivt det bästa i denna film.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Var inte så imponerad av den. ><

2010-09-10 @ 20:21:11
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Moa

Det är tack vare den filmen som jag och min pojkvän blev tillsammans :')

2010-09-10 @ 21:01:23
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0