Annonser från BloggPartner

Filmserie på bloggen

Hej alla läsare!

Nu när jag äntligen får min kamera så tänker jag göra en filmserie som jag visar för er mina läsare här på bloggen och då vill jag ju såklart ha idéer på vad ni skulle vilja se i serien? Det får gärna handla om film, men har ni någon annan idé som ni gärna skulle vilja se så är det bara att kommentera. Den kommer att behandla olika filmämnen på olika sätt och jag kommer själv sitta och redigera ihop sen så att den kommer bli underhållande.

Kom igen nu filmnördar, säg vad ni vill se! :D


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ellen

Detta kanske inte har något med serien att göra, men kommer det komma några kort från bakom scenen? :) (Skulle vara kul att se)

Vad menar du att det ska vara för slags serie?

Ha det bra Kram!

2010-09-24 @ 08:09:42
URL: http://psellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0